• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: ZDA zavzeli letošnje Kanske leve

V soboto, 23, junija, se je zaključila še zadnja podelitev oglaševalskega festivala Kanski levi. Tudi na tej podelitvi ameriške oglaševalske agencije niso ostale praznih rok.

V soboto, 23, junija, se je zaključila še zadnja podelitev oglaševalskega festivala Kanski levi. Tudi na tej podelitvi ameriške oglaševalske agencije niso ostale praznih rok. Domov so odnesle kar tri velike nagrade – v tekmovalni skupini film, titanium ter oznamčene in zabavne vsebine. Žirija tekmovalnih skupin titanium in integrirane akcije je izbrala tudi dobitnika velike nagrade za dobro delo (Grand prix for Good). To je akcija Help I Want to Save a Life, ki jo je za družbo Remedies zasnovala njujorška agencija Droga5. V celoti so ZDA na letošnjem festivalu prejele sedem velikih nagrad.

V skupini film je veliko nagrado (Film Grand Prix) prejela agencija Creative Artists Agency Los Angeles, in sicer za akcijo Back to the Start, ki so jo zasnovali za družbo Chipotle. Ista agencija je prejela veliko nagrado v skupini oznamčene in zabavne vsebine (Branded Content & Entertainment Grand Prix). Nagrajeni so bili za akcijo Cultivate Campaign, ki so jo zasnovali za istega naročnika. V skupini titanium je veliko nagrado prejela komunikacijska akcija Nike+ Fuelband, ki jo je za podjetje Nike zasnovala njujorška agencija R/GA. Monotonost ameriških zmag je razbila francoska agencija BETC Paris, ki je za Canal + ustvarila oglas Bear (Medved). Zanj je prejela veliko nagrado v skupini filmska umetnost (Film Craft Prix). V skupini integrirane akcije ni bilo podeljene nobene nagrade.

Na zaključni podelitvi so bile podeljene tudi posebne nagrade. Lev Sv. Marka je za dolgoleten prispevek h kreativni in komunikacijski panogi dobil Dan Wieden, njegova agencija Wieden+Kennedy Portland je prejela naziv oglaševalska agencija leta, prejela pa je tudi naziv za najboljšo neodvisno oglaševalsko agencijo. Naziv agencijska mreža leta je prejela mreža Ogilvy & Mather, naziv holdinška družba leta pa WPP.

Na slavnostni večer je družba Mars tudi uradno prejela naziv oglaševalec leta.