• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unilever, McDonald’s, WPP in Ogilvy & Mather najučinkovitejši v tržnem komuniciranju

Effie Worldwide in Warc, marketinško založniško in raziskovalno podjetje, sta razkrila letošnje rezultate indeksa učinkovitosti Effie.

Effie Worldwide in Warc, marketinško založniško in raziskovalno podjetje, sta razkrila letošnje rezultate indeksa učinkovitosti Effie. Na podlagi analize podatkov o zmagovalcih in finalistih 39 tekmovanj Effie po vsem svetu sta prišla do spoznanja, da je najučinkovitejši oglaševalec Unilever, najučinkovitejša blagovna znamka McDonald's, najučinkovitejši oglaševalski holding WPP Group, najučinkovitejša agencijska mreža pa Ogilvy & Mather. Indijska agencija Ogilvy & Mather iz Mumbaja velja za najučinkovitejšo posamezno agencijo, ameriška agencija McKinney pa za najučinkovitejšo neodvisno oglaševalsko agencijo.

Poleg Unileverja sta med tremi najučinkovitejšimi oglaševalci na svetu – vsaj po prejetih nagradah Effie za učinkovitost v tržnem komuniciranju – še Procter & Gamble, Nestlé, McDonald's in PepsiCo. Najučinkovitejše svetovne blagovne znamke so poleg McDonaldsa še IBM, Coca-Cola, Axe in Pepsi. V peterico najučinkovitejših agencijskih holdinških družb sodijo WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe in Havas Advertising. Prvouvrščeni najučinkovitejši agencijski mreži na svetu Ogilvy & Mather se pridružujejo še BBDO Worldwide, DDB Worldwide, Leo Burnett Worldwide in McCann Worldgroup. Najučinkovitejše posamezne agencije na svetu so že omenjena Ogilvy & Mather iz indijskega Mumbaja, trem agencijam, ki si delijo drugo mesto – Sancho BBDO (Bogota), Lowe-SSP3 (Bogota) in Ogilvy & Mather (New York), pa na petem mestu sledi še novozelandska agencija Colenso BBDO.

Na lestvici petih najučinkovitejših neodvisnih oglaševalskih agencij na svetu vodi ameriška McKinney, na drugo mesto pa se je zavihtela hrvaška agencija Bruketa&Žinić, ki je prehitela celo slavno ameriško agencijo Wieden+Kennedy in nemško Jung von Matt, ki si delita tretje mesto, na petem mestu pa je madžarska agencija ACG Advertising Agency.

Glede na regijsko porazdelitev nagrad Effie za učinkovitost so najučinkovitejša podjetja v Evropi Unilever (oglaševalec), McDonald's (blagovna znamka), WPP Group (oglaševalska holdinška družba), Ogilvy & Mather (agencijska mreža), Ogilvy & Mather Ukraine in Adler, Chomsky, & Warshavsky Grey (agenciji) ter Bruketa&Žinić OM (neodvisna agencija).