• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada kluba ADCE »Medvedu« francoske agencije BETC

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) je na 21. podelitvi nagrad za največje evropske oblikovalske in oglaševalske dosežke v Barceloni razglasil zmagovalce.

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) je na 21. podelitvi nagrad za največje evropske oblikovalske in oglaševalske dosežke v Barceloni razglasil zmagovalce. Veliko nagrado je tokrat namenil televizijskemu oglasu »Medved« (»The Bear«), ki ga je francoska agencija BETC Euro RSCG ustvarila za francoski televizijski kanal Canal +. Glavno vlogo v oglasu ima preproga iz medvedje kože, ki pojasnjuje, kako postati holivudski režiser.

Za nagrade ADCE se je potegovalo 971 del iz triindvajsetih evropskih držav, v ožji izbor jih je prišlo 185. Poleg velike nagrade je žirija, ki jo je vodil Andy Cheetham, kreativni direktor v britanski agenciji CheethamBell JWT, podelila še devetindvajset zlatih nagrad – največ, kar šestnajst, so jih pobrala dela nemških agencij, daleč za njimi so francoske s tremi in avstrijske z dvema zlatima nagradama.