• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: Igre v znamčenju vedno bolj priljubljene

Časi, ko so računalniške igre igrali le ljubitelji računalnikov, interneta in tehnologije, so minili.

Časi, ko so računalniške igre igrali le ljubitelji računalnikov, interneta in tehnologije, so minili. Dandanes je povprečni igralec preprostih iger – računalniških ali mobilnih – ženska, gospodinja, stara od 25 do 55 let. Tako pravi Mark Charkin, izvršni podpredsednik in vodja prodaje oglasnega prostora ter razvoja pri družbi King.com.

Pametni telefoni in družbene platforme, kot je Facebook, so igranje iger močno približali povprečnemu potrošniku. Tako se zabava in sprošča velika večina potrošnikov. Polovica vseh uporabnikov Facebooka se na to platformo prijavi zato, da igra igre. Kingove igre recimo dnevno igra 12 milijonov uporabnikov vsak dan ... 29 odstotkov časa uporabe mobilnih telefonov uporabniki posvetijo igranju iger. Teh dejstev se vse bolj zavedajo tudi oglaševalci. Charkin poudarja, da je oznamčenje priljubljenih iger koristno predvsem za dviganje prepoznavnosti blagovne znamke ter njene priljubljenosti medpotrošniki.

Trenutno najbolj premeteno po mnenju Charkina je povezovati nagrade, ki jih uporabniki pridobijo v igri in v realnem svetu. Podjetja lahko tako razvijajo programe zvestobe, kuponsko nakupovanje in igrifikacijo vsakdanjih storitev.

Charkin je dal tudi nekaj splošnih nasvetov za razvijalce iger: Igre naj bodo preproste, uporaniki naj jih intuitivno znajo igrati. Poleg tega ne uporabite zapletenih ukazov. Mnogi potrošniki niso navajeni konzol, kot smo jih poznali včasih, zato želijo z igrami upravljati na preprost način. In grafika? Bolj »pocukrano« bo, bolj načičkana bo igra, raje jo bodo ljudje igrali.