• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: »Shared value« je ključ do uspeha blagovnih znamk

»Nahajamo se sredi kreativne revolucije. Marketinški svet je postal svet, v katerem ima potrošnik vso moč, svet, ki ga sestavlja mreža povezanih posameznikov,« pravi Joe Tripodi, izvršni podpredsednik in vodja marketinga pri družbi Coca-Cola.

»Nahajamo se sredi kreativne revolucije. Marketinški svet je postal svet, v katerem ima potrošnik vso moč, svet, ki ga sestavlja mreža povezanih posameznikov,« pravi Joe Tripodi, izvršni podpredsednik in vodja marketinga pri družbi Coca-Cola. Tripodi je prepričan, da so lahko podjetja in blagovne znamke v tem okolju uspešna le še, če ustvarjajo vrednost zase in potrošnika, da skupaj soustvarjajo vrednost, saj se bodo lahko le tako trajnostno razvijali naprej. A podjetje se mora zavedati, da mora ob ustvarjanju vsebin nujno slediti svoji komunikacijski strategiji.

Coca-Cola je na primer osredotočena na pozitivno mišljenje, – tako kot to sporoča slogan Odpri srečo (Open Happines) – zato vse svoje aktivnosti snuje z namenom deliti srečo, pozitivno vzdušje in glasba pri tem igra zelo pomembno vlogo. Veliko zadnjih projektov, ki se jih je ta družba zadnje čase lotila, so zato povezani z glasbo. Tudi ta, ki so ga ustvarili v čast Olimpijskim igram.

»Če ljubitelje vaše znamke spremenite v promotorje blagovne znamke imate močan komunikacijski krog, ki vas bo naredil relevantne in močne,« pravi Tripodi. Zato Coca-Cola že nekaj časa aktivno vključuje potrošnike, ljubitelje kokakole, ki skupaj poudarjajo vrednoto sreče in pozitivnega mišljenja.

VIDEO: Coca-Colina pozitivnost