• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: Droga5 svetuje

Današnje predavanje z naslovom »Vse, kar ste si želeli vedeti o oglaševanju, a si nikoli niste upali vprašati«, ki ga je vodil Ted Royel, izvršni kreativni direktor pri oglaševalski agencji Droga5, je v cono Mladih levov (Young Cannes Lions) privabilo izjemno število ljudi.

Današnje predavanje z naslovom »Vse, kar ste si želeli vedeti o oglaševanju, a si nikoli niste upali vprašati«, ki ga je vodil Ted Royel, izvršni kreativni direktor pri oglaševalski agencji Droga5, je v cono Mladih levov (Young Cannes Lions) privabilo izjemno število ljudi. Preden so uspešnega kreativca, ki je delal že v šestih agencijah na štirih kontinentih smeli uspeli nagovoriti, jim je dal nekaj praktičnih nasvetov: »Formula, kako ustvariti zmagovalna dela, ne obstaja. Lahko pa vam svetujem: Zanašajte se na intuicijo, snujte preproste kreativne ideje, iščite resnico, iščite rešitve, bodite radodarni in ne bodite cinični.« Spodaj najdete nekaj praktičnih primerov, kako je Droga5 takšne nasvete tudi uresničila.

Ted Royel je poudaril da morajo kreativci – mladi in stari – zaupati svojemu notranjemu občutku in si kdaj pa kdaj upati tvegati. A nujno je, da svoje ideje znajo predstaviti v enem stavku. Če so ideje res preproste, če jih oni razumejo kot preproste, potem bodo tudi uspešne.

Pravi tudi, da dobra ideja pogosto ni daleč. Kreativci morajo poiskati resnico, ki pa je včasih tik pred njimi. Najti je treba tisti pravi moment resničnega sveta, ga vzeti in ga vključiti v kreativno zasnovo akcije. S takšnimi akcijami se bodo potrošniki znali tudi povezati. 

VIDEO: Puma - After hours

»Predvidevajte, da je vaša ciljna javnost lena,« pravi Royel. Potrošnikom olajšajte odločitve.

VIDEO: The Great Schlep

Kreativci se morajo bolj kot na probleme osredotočiti na rešitve. Zato naj po Royelovemu predlogu snujejo komunikacijske projekte, ki temeljijo na prizadevanju k rešitvi.

VIDEO: NYC Mobile + Education revolution

»Pri svojem delu bodite strastni!« pravi Royel. »Ustvarjajte akcije, ki uporabijo tudi strast potrošnikov,« še doda.

VIDEO: Puma Hardchorus

»Cinizem je vaš sovražnik. Royel je prepričan, da v kolektivu lažje preživijo in bolje sodelujejo pozitivni ljudje, zatorej naj kreativci nikar ne sprejmejo oglaševalske panoge kot negativnega okolja, čeprav tako pogosto deluje. Doda pa še en nasvet: »Bodite radodarni s svojim časom in talentom«.

 VIDEO: Jay-Z + Bing