• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: Mobilnik kot rešitelj vsakdanjih težav

Ko razmišljate o mobilnem marketingu, ko iščete mobilne rešitve, ne razmišljajte kompleksno. Le zavedajte se, kaj potrošnik čudi do svojega mobilnega telefona.

Ko razmišljate o mobilnem marketingu, ko iščete mobilne rešitve, ne razmišljajte kompleksno. Le zavedajte se, kaj potrošnik čudi do svojega mobilnega telefona. Na današnji delavnici, ki sta jo vodila Johan Jonsson, art direktor, in Maja Bergstrand, konceptualistka iz svetovalne družbe More Mobile Relations, smo udeleženci ta občutek občutili na lastni koži.

Svoje mobilnike smo vsi oddali na mizo, jih pomešali in nato vsi vzeli telefon, ki ni bil naš. Splošni občutek v predavalnici se je nemudoma spremenil. Ta negativni občutek, ki ga potrošnik občuti, ko se mu vzame mobilnik, je nujno treba razumeti, če želimo snovati učinkovite mobilne rešitve. Poleg tega sta predavatelja poudarila tudi, da je za snovanje dobrih mobilnih rešitev nujno razumevanje težav potrošnikov in, kako se takrat obnašajo.

Mobilna rešitev mora biti prilagojena temu obnašanju. Poleg tega pa naj dopušča še personalizacijo, uporabniško prilagoditev, družbeni element (povezava z družbenimi mediji), vsekakor pa naj izkorišča tudi tehnološke prednosti mobilnika.