• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CANNES LIONS 2012: Potrošnika je treba nagovoriti na čustveni ravni

Kako tehnologija spreminja svet kreativne zasnove in marketinških aktivnosti?

Kako tehnologija spreminja svet kreativne zasnove in marketinških aktivnosti? Smo se že prilagodili svetu, ki je stičišče realnega in virtualnega?

Paul Price, izvršni direktor kreativnega tehnološkega podjetja Creative Realities pravi, da se marketing še vedno preveč zanaša na stara načela tržnega komuniciranja in kreativnosti. Potrošnik je postal ustvarjalec, transakcijo je nadomestila izmenjava, spodbujanje k nakupu pa mora nadomestiti zagotavljanje doživetij. Marketing, ki se osredotoča na prepričevanje je zastarel. Price svetuje, naj se marketing posveča obnašanju potrošnikov, naj ga natančno raziskuje, kreativci pa se morajo naučiti potrošnike nagovarjati na čustveni ravni, samo tako bo kreativnost učinkovita.

Včasih smo ljudje delovali po principu misli – občuti – naredi. Danes večino časa preživimo v stanju, kjer nas obvladujejo zavestna in nezavedna čustva. Samo če bo marketing našel način, kako nagovoriti to spontano, čustveno/čutno plat potrošnika, bo uspešen.

Paul Price, izvršni direktor kreativnega tehnološkega podjetja Creative Realities
Price je prepričan, da lahko k temu pripomore predvsem moderna tehnologija oziroma vsebina, ki jo ustvarijo naprave (t. i. »machine generated contenct«). Prodajna mesta in izložbe lahko potrošniku omogočajo navdušujoče izkušnje, če se premeteno uporabi projekcije, obogateno resničnost, virtualne modele, hostese ali robote. Ta vsebina je lahko namreč bolj interaktivna, potrošniki jo lahko soustvarjajo, vplivajo nanjo, izkušnjo, ki jo ob tem dobijo, pa želijo deliti s preostalim svetom.

»Blagovne znamke ustvarjajo sanje,« pravi Price. »Nagovarjajte potrošniške sanje, skrite želje in potrebe, ki so gonilo njegovega obnašanja,« še doda.