• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Objave na Facebooku vedno bolj pomembne tudi pri optimizaciji spletnih iskalnikov

Najnovejša raziskava nemške družbe SearchMetrics o rangiranju kriterijev spletnih iskalnikov je pokazala, da so vse dejavnosti, povezane s Facebookom, od objav do deljenja vsebin, postale najpomembnejši kriterij pri uvrščanju na iskalnikih.

Matthias Bachor, direktor marketinga pri družbi SearchMetrics (Foto: Bojan Šverko)

Najnovejša raziskava nemške družbe SearchMetrics o rangiranju kriterijev spletnih iskalnikov je pokazala, da so vse dejavnosti, povezane s Facebookom, od objav do deljenja vsebin, postale najpomembnejši kriterij pri uvrščanju na iskalnikih. Med glavnimi spoznanji raziskave je Matthias Bachor, direktor marketinga pri družbi SearchMetrics, na konferenci Diggit navedel še pomen izgradnje blagovnih znamk, saj se tudi te uvrščajo visoko na iskalnikih.

Pretirana količina oglasov na iskalnikih lahko povzroči več škode kot koristi, je pokazala omenjena raziskava, še posebej, če gre za oglasni format AdSense brez relevantne vsebine. Oglasi namreč odvračajo pozornost uporabnikov od same vsebine, zato gre za negativni dejavnik pri rangiranju na spletnih iskalnikih.