• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Povezujte potrebe ljudi in ne le vsebin

Z nepregledno količino vsebin na spletu in družbenih omrežjih v ospredje vstopa delo kuratorja vsebin. "Kuratorji so v muzejih pogosto tudi direktorji.

Dragana Djermanović, lastnica in direktorica beograjske svetovalne agencije PRepper (Foto: Bojan Šverko)

Z nepregledno količino vsebin na spletu in družbenih omrežjih v ospredje vstopa delo kuratorja vsebin. "Kuratorji so v muzejih pogosto tudi direktorji. Tako bi moralo biti tudi na družbenem spletu," meni Dragana Djermanović, lastnica in direktorica beograjske svetovalne agencije PRepper, ki se je na konferenci Diggit posvetila tudi moči in modrosti množic na spletu (crowdsourcingu).



Po njenem mnenju bi moral biti strateg za družbene medije glavni kurator vsebin, kar pa ne more biti oblikovalec ali upravljavec spletnih skupnosti, temveč nekdo, ki bo imel širši pogled na to, komu in kdaj plasirati določene vsebine. Prepričana je, da bodo v naslednjih dveh letih tudi podjetja prepoznala pomen kuratorja vsebin, kar zdaj prostovoljno počne pravzaprav vsak, ki na spletu izbira vsebine, za katere meni, da bodo zanimive njegovim sledilcem. "Povezujte potrebe ljudi in ne le vsebin," še svetuje Djermanovićeva.