• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Najnovejši trendi v evropski medijski potrošnji

Allison Fennah, podpredsednica oddelka raziskav in marketinga pri evropskem uradu za interaktivno oglaševanje (IAB)

Allison Fennah, podpredsednica oddelka raziskav in marketinga pri evropskem uradu za interaktivno oglaševanje (IAB) je na drugem dnevu konference Diggit predstavila izsledke raziskave o medijski potrošnji v Evropi Mediascope Europe. Izvedli so jo februarja letos v 28 evropskih državah, med katerimi je bila prvič tudi Slovenija. V Evropi, ki ima 652,1 milijona prebivalcev, je 426,9 milijona uporabnikov interneta.

Penetracija spleta v Evropi je 65-odstotna, v Sloveniji kar 77-odstotna, pri čemer evropski uporabniki spletu namenjajo 14,8 ure na teden, slovenski pa 13,6 ure na teden. 73 odstotkov uporabnikov spleta v Evropi gleda televizijo preko spleta, v Sloveniji pa 65 odstotkov. Močno narašča tudi odstotek ljudi, ki posluša radio preko spleta - v Evropi je takšnih uporabnikov 67 odstotkov, v Sloveniji pa 76 odstotkov.

48 odstotkov evropskih uporabnikov spleta in 56 odstotkov slovenskih uporablja internet, medtem ko gleda televizijo. Tudi uporabniki tabličnih računalnikov med njihovo uporabo gledajo televizijo - v Evropi je takšnih uporabnikov 67 odstotkov.

Branje in iskanje novic na spletu je pomemben razlog za spletno prisotnost. Kar 91 odstotkov uporabnikov v Evropi in le odstotek manj v Sloveniji prebira novice na spletu, kar je za četrtino več kot v letu 2010, ko so raziskavo Mediascope nazadnje izvedli.

Po besedah Fennahove se s pomočjo spleta krepijo tudi odnosi med blagovnimi znamkami in potrošniki. 51 odstotkov evropskih spletnih uporabnikov in 50 odstotkov slovenskih trdi, da jim internet pomaga pri izbiri boljših izdelkov in storitev. 28 odstotkov uporabnikov v Evropi in le odstotek manj v Sloveniji pa sledi svojim priljubljenim blagovnim znamkam na spletu.