• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Kako osvojiti novo "normalnost"?

Organizacija dela v medijskih agencijah se je v zadnjih letih drastično spremenila zaradi drugačnih zahtev naročnikov, ki so posledica spremenjenega vedenja potrošnikov.

Jenny Zirinsky, izvršna partnerica v agenciji za integrirano komuniciranje OMD International (Foto: Bojan Šverko)

Organizacija dela v medijskih agencijah se je v zadnjih letih drastično spremenila zaradi drugačnih zahtev naročnikov, ki so posledica spremenjenega vedenja potrošnikov. Spremembe v njihovem vedenju pa narekuje digitalizacija vsakodnevnih aktivnosti. Tako je novo "normalnost" opisala Jenny Zirinsky, izvršna partnerica v agenciji za integrirano komuniciranje OMD International, ki je nastopila v popoldanskem sklopu predavanj na prvem dnevu konference Diggit, na katerem je bila pozornost usmerjena k medijem in njihovi spletni pojavnosti.

Po besedah Zirinskyjeve dandanes vsak izmed nas hoče več za manj, kar je pripeljalo do pojava "razvijajočega" se potrošnika, ki nakupne odločitve sprejema po temeljitem premisleku. Tudi Zirinskyjeva je poudarila, da se o digitalnem okolju ne sme razmišljati le kot o komunikacijskem kanalu, temveč kot o ključnemu gonilu za doseganje poslovnih ciljev.

Kako so pri reviji The Economist sprejeli novo digitalno realnost, ki jo v vedno večji meri krojijo spletna družbena omrežja, je pojasnil Mark Johnson, urednik skupnosti pri The Economistu. Po njegovih besedah so med njihovimi spletnimi bralci zanje najpomembnejši tisti, ki na Economistovi spletni strani komentirajo članke. Gre za skupnost v malem, saj ne gre le za podajanje komentarjev, temveč tudi za pogovore med njimi, poleg tega pa pregledajo šestkrat več vsebin na spletni strani od povprečnega bralca Economista. 

"Digitalno okolje ima več skupnega z marketingom, kot je kadar koli imelo založništvo v zadnjih stotih letih," meni Gregor Waller, lastnik nemške svetovalne agencije Digital Age Consulting, ki se je posvetil trendom v medijski panogi. Ta je po njegovih besedah v zadnjih petih letih utrpela največji padec prihodkov med vsemi panogami. Največjo grožnjo tiskanim časopisom vidi v Facebooku, ki najbolj spreminja pravila igre, saj založnikom odžira še tista skromna oglaševalska sredstva, ki jih jim uspe pridobiti.

Mark Johnson, urednik skupnosti pri The Economistu (Foto: Bojan Šverko)
Jenny Zirinsky, izvršna partnerica v agenciji za integrirano komuniciranje OMD International (Foto: Bojan Šverko)
Gregor Waller, lastnik nemške svetovalne agencije Digital Age Consulting (Foto: Bojan Šverko)