• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: V digitalizaciji je moč

"Digitalno okolje ni le komunikacijski kanal, saj je ključen del vsakega medija. Pravzaprav je vsak uporabnik medij," je na konferenci Diggit, ki se je danes začela v Ljubljani, poudaril Mitja Jereb, vodja marketinga v druzbi TSmedia, ki skupaj z Marketing magazinom organizira to prvo slovensko konferenco o digitalnih komunikacijah.

Mitja Jereb, vodja marketinga v družbi TSmedia (Foto: Bojan Šverko)

"Digitalno okolje ni le komunikacijski kanal, saj je ključen del vsakega medija. Pravzaprav je vsak uporabnik medij," je na konferenci Diggit, ki se je danes začela v Ljubljani, poudaril Mitja Jereb, vodja marketinga v druzbi TSmedia, ki skupaj z Marketing magazinom organizira to prvo slovensko konferenco o digitalnih komunikacijah.

Eleftherios Hatziioannou, ustanovitelj in direktor podjetja Peopleizers, je v nadaljevanju ponudil (vsaj) dva razloga, zakaj digitalno komunikacijsko okolje ni le modna muha. Prvi razlog je v digitalnih "domorodcih" (digital natives), ki se že skorajda rodijo z eno od pametnih naprav v rokah, drugi pa v mobilni eksploziji. "Kmalu bo na svetu več pametnih telefonov kot ljudi," pravi Hatziioannou. Med najpomembnejšimi spoznanji, do katerih je prišel kot svetovalec za nove medije, je izpostavil naslednje: "Niso podjetja tista, ki osrečujejo ljudi. To so vaši zaposleni. Poskrbite, da boste v delovni skupini imeli predane, strastne in srečne ljudi. Ti so namreč ključ do uspeha na družbenih omrežjih."

David Pivk, vodja spletnega nastopa in uporabe novih medijev za Srednjo in Vzhodno Evropo pri skupini BMW, je govoril o BMW-jevi izkušnji pri vzpostavitvi komunikacije na družbenih omrežjih, saj so ugotovili, da oglaševanje v množičnih medijih tudi za proizvajalca prestižnih avtomobilov, kot je BMW, ne deluje več. Tudi njihova primarna ciljna skupina, premožnejši petdeset- in večletniki, se namreč v vedno večji meri zadržuje na družbenih omrežjih. Zato so se odločili, da svojo komunikacijo usmerijo na "velike tri" - Facebook, YouTube in Twitter. To se jim je obrestovalo tudi pri doseganju mlajše skupine, študentov, ko so za njihovo blagovno znamko Mini zasnovali akcijo le na Facebooku, ki je bila tudi prodajno uspešna.

Mitja Jereb, vodja marketinga v družbi TSmedia (Foto: Bojan Šverko)
Eleftherios Hatziioannou, ustanovitelj in direktor podjetja Peopleizers (Foto: Bojan Šverko)
David Pivk, vodja spletnega nastopa in uporabe novih medijev za Srednjo in Vzhodno Evropo pri skupini BMW (Foto: Bojan Šverko)