• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani zmagovalci WEBSI – Spletnih prvakov 2012

Na sinočnji slavnostni podelitvi v Ljubljani je žirija oznanila zmagovalce digitalnih dosežkov WEBSI 2012 – Spletni prvaki 2012.

Na sinočnji slavnostni podelitvi v Ljubljani je žirija oznanila zmagovalce digitalnih dosežkov WEBSI 2012 – Spletni prvaki 2012. Prijavljenih 78 projektov je tekmovalo v sedmih kategorijah.

Prvo mesto v kategoriji Be-za-be in Be-za-ce je dosegla Zavarovalnica Triglav za spletno mesto www.triglav.si, zmagovalec kategorije Delilci novic je TSMedia za medijsko uredništvo na spletu Siol.net, zmagovalka kategorije Dobrodelneži je Slovenska filantropija – združenje za promocijo prostovoljstva za spletno mesto www.prostovoljstvo.org, zmagovalec kategorije Fejstbukovci je Si.mobil za Facebook stran www.facebook.com/simobil, zmagovalci kategorije Mobilni umotvori so Odpiralni časi za družbeno aplikacijo Odpiralni časi, zmagovalec kategorije Posebneži je Si.mobil za spletno aplikacijo www.moj.simobil.si in zmagovalec kategorije Web štacunarji je mimovrste za spletno trgovino www.mimovrste.com. Razglašen je tudi Generalni Spletni prvak 2012, naziv pa je dobilo podjetje mimovrste.

Največ prijavljenih del je bilo v kategoriji Be-za-be in Be-za-Ce, in sicer 26, v kategorijo Delilci novic je bilo prijavljenih 14 del, v Fejstbukovci 10 del, v Mobilni umotvori 10 del, v Posebneži 8 del, v Dobrodelneži 5 del in v Web štacunarji 5 del. 46- članskastrokovna in poslovna žirija je v 12 dneh pregledala in ocenila projekte po tristopenjski merljivi metodologiji ter podala priporočila prijavljenim organizacijam.

Predsednik žirije Primož Žižek je ob tem povedal: »Prejeli smo zanimive prijave, ki kažejo na napredek slovenskih podjetij v tem, da svoje blagovne znamke, identiteto in vpliv gradijo v spletu. Slovenski trg je po naši oceni počasen in majhen, a ima priložnost za velike korake. Biti najboljši na trgu pomeni biti pogumen in vložiti veliko energije v ekipo s skupnim ciljem in začrtano strategijo. V spletu brez interakcije tudi ni posla. Zato smo v delih iskali intuitivno in logično uporabniško izkušnjo ter projekte, ki so digitalno tehnologijo vzeli kot priložnost, da se približajo svojim trgom in porabnikom. Žirija je cenila dinamičnost, osveževanje, atraktivnost, kakovostne multimedije, učinkovito upravljanje storitev. Pohvale zmagovalcem, ki so izpolnili pričakovanja številne žirije.«

Žižek je še dodal: »Komentarji in ocene žirije so nam dali tudi vpogled v slabosti slovenskih spletnih projektov. Izpostavimo lahko pomanjkanje strategij, od tehnoloških do vsebinskih in tudi komunikacijskih. Še veliko možnosti imamo za napredek z vidika dodane vrednosti za porabnika, od lojalnostnih programov, bolj aktivnega trženja in upravljanja e-kontaktov, e-katalogov ter priročnikov. Zanimiva je tudi ugotovitev žirantov, da naj podjetja več uporabljajo različne igre, tekmovanja, natečaje, razpise, kar pomeni predvsem željo po vpletanju uporabnikov v ustvarjanje vsebin in storitev.«

Vsa dela, vključno z zmagovalci ter kontakti najbolj ustvarjalnih in strokovnih digitalnih agencij, so zbrana v 200-stranskem Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja, kiodraža trenutno stanje na področju digitalnega komuniciranja in daje smernice prihodnjim idejam. Na voljo je pri izdajatelju Marketing magazinu po ceni 49 evrov, naročnikom Marketing magazina pa s 25-odstotnim popustom.