• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odrasli ne tolerirajo zbiranja podatkov o mladoletnih uporabnikih

Odrasli potrošniki, tisti z otroki in tisti brez, večinoma nasprotujejo zbiranju podatkov o mladoletnikih.

Odrasli potrošniki, tisti z otroki in tisti brez, večinoma nasprotujejo zbiranju podatkov o mladoletnikih, ne glede na to, ali pri zbiranju podatkov zahtevajo tudi ime oz. identiteto posameznega mladoletnika. Tako je pokazala raziskava Centra za digitalno demokracijo in družbe Common Sense Media.

Podatki raziskave, v kateri je sodelovalo 2.000 Američanov, so razkrili, da 80 odstotkov odraslih nasprotuje temu, da bi oglaševalci na splošno zbirali podatke mladoletnih potrošnikov, 91 odstotkov jih nasprotuje temu, da bi zbirali podatke, ki jih zagotavljajo njihovi mobilniki. 94 odstotkov odraslih je nastrojenih do spletnih strani, ki otroške obiskovalce sprašujejo po podatkih o njihovih prijateljih.

 

Vir: mediapost.com