• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»kopiraj-prilepi« - še vedno prva izbira spletnih uporabnikov

Večina uporabnikov še vedno deli zanimive vsebine tako, da sami kopirajo in prilepijo spletni naslov (URL) in ga delijo prek izbranega komunikacijskega kanala, naj bo to elektronska pošta ali družbena omrežja.

Vse več spletnih strani se ponaša s preprostimi funkcijami deljenja, ki jih grafično predstavljajo t. i. »gumbi za deljenje« (Share buttons). Večina uporabnikov pa še vedno deli zanimive vsebine tako, da sami kopirajo in prilepijo spletni naslov (URL) in ga delijo prek izbranega komunikacijskega kanala, naj bo to elektronska pošta ali družbena omrežja.

Tehnika »kopiraj-prilepi« (copy-paste) je pri deljenju vsebin uporabljena v kar 82 primerih deljenja spletnih vsebina, je pokazala raziskava družbe Tynt.

Direktor družbe Tynt Greg Levitt to uporabniško značilnost pojasnjuje s tem, da potrošniki na ta način s svojimi prijatelji in sledilci vsebine delijo na osebnejši način, saj lahko sami poudarijo, kaj jih je pri vsebini pritegnilo, spodbudilo k deljenju. 

Tyntova raziskava je pokazala, da uporabniki v veliki meri še vedno delijo slike. Tovrstne vsebine predstavljajo 12 odstotkov vseh deljenih vsebin.


Vir: emarketer.com