• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Milenijci brez novih tehnologij in komunikacijskih kanalov nočejo biti

Na mladih svet stoji, pravijo. Kot kaže, pa na njih stoji tudi razvoj zabavne tehnologije in »novodobnih« komunikacijskih kanalov.

Na mladih svet stoji, pravijo. Kot kaže, pa na njih stoji tudi razvoj zabavne tehnologije in »novodobnih« komunikacijskih kanalov. Družba Scarborough je v novembru anketirala 210 tisoč ameriških potrošnikov, ki so stari od 18 do 29 let.

Kar 73 odstotkov teh potrošnikov televizijske vsebine spremlja v vosokoločljivi tehniki, 61 odstotkov jih poseduje pametni telefon, 17 pa jih ima svojo tablico. 11 odstotkov tistih, ki je še nimajo, jo načrtujejo kupiti v prihodnjem letu.

Ni presenetljivo, da je ta potrošniška skupina aktivna tudi na družbenih omrežjih. V mesecu novembru je 6 od desetih predstavnikov te potrošniške skupine obiskalo spleto stran oz. profil svojega prijatelja. 52 odstotkov je na družbenih omrežjih komentiralo vsaj eno objavo, 49 odstotkov je ustvarilo svojo lastno. 


Vir: emarketer.com