• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rdeča nit 22. SOF-a je »inspiracija«

Slogan Slovenskega oglaševalskega festivala v 2013 je »Do zadnjega navdiha!«

Organizatorji 22. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) so sporočili, da bo oglaševalski dogodek, ki bo potekal od 20. do 22. marca 2013, posvečen inspiraciji.

Darja Zajc, predsednica tega SOF-a, in sicer direktorica marketinga v družbi Pro Plus, pravi, da inspiracija po njenem mnenju »združuje kreativnost, inovativnost in težnjo po presežku, torej tisto, kar je bistveno za poslovni uspeh vsakogar, ki deluje na področju komuniciranja.« V duhu navdiha in odpiranja novih obzorij naj bi potekal tudi programski del festivala. Prve predavatelje so že najavili, razkrili pa so tudi novo celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali v oglaševalski agenciji Luna\TBWA.

Na 22. SOF-u bodo lahko udeleženci prisluhnili tudi profesorju, publicistu in predavatelju Alfu Rehnu ter Ravi Singh, ki ga je časnik USA Today označil za »guruja političnih kampanj«, revija USA Weekend Magazine pa razglasila za enega izmed petih najvplivnejših posameznikov, ki prek svojih spletnih storitev znatno vplivajo na potek ameriških volitev.

Ker je ključna beseda 22. SOF-a »inspiracija«, iz nje izhaja tudi slogan »Do zadnjega navdiha!«, ki je sicer parafraza naslova filma Jeana Luca Godarda Do zadnjega diha (A bout de souffle, 1960).Tudi vsebinska in vizualna izpeljava komunikacijskih materialov 22. SOF-a namenoma sledi estetiki filma.