• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken nagovarja tudi starejše potrošnike

Heineken je enega izmed svojih zadnjih komunikacijskih projektov osredotočil na starejše potrošnike, tiste, ki so starejši od 60 let.

Heineken je enega izmed svojih zadnjih komunikacijskih projektov osredotočil na starejše potrošnike, tiste, ki so starejši od 60 let. Podjetje jih je povabilo, naj preko spletne idejnice IdeasBrewery.com sporočijo svoje dojemanje sveta. Na tej spletni strani lahko svoje misli, občutke in spomine oddajo v obliki slik, video posnetkov ali besedilnih zapisov. Najboljši bodo nagrajeni, podjetje pa jih bo uporabilo v svojem dokumentarnem filmu.

»Radi bi razumeli, kako ta generacija razume življenje, kaj ji je pomembno in kaj so ključne spremembe, ki so jih zaznali na svoji življenjski poti,« je povedal predstavnik podjetja, ko so lansirali projekt.

Zmagovalce natečaja bodo izbrali 28. februarja 2013. Denarne nagrade za tri najbolje uvrščene se gibljejo od 2.000 do 5.000 ameriških dolarjev.

Projekt poteka v Avstraliji, Avstriji, Braziliji, nakaterih območjih Kanade, Kitajskem, Češkem, Finskem, Nemčiji, Indiji, Irskem, Izraelu, Italiji, Japoskem, v Mehiki, Poljskem, Nizozemskem, Španiji, Veliki Britaniji in ponekod v ZDA.