• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirijo 22. SOF-a bo vodil Uroš Goričan

Žiriji, ki bo ocenjevala prijavljena dela v tekmovalni program 22. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), bo predsedoval Uroš Goričan, kreativni direktor Skupine Publicis.

Uroš Goričan, kreativni direktor Skupine Publicis

Žiriji, ki bo ocenjevala prijavljena dela v tekmovalni program 22. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), bo predsedoval Uroš Goričan, kreativni direktor Skupine Publicis. Poleg devetih članov, ki jih v žirijo predlagajo najbolj uspešni prijavitelji del, bosta letos v žiriji tudi specialista z različnih strokovnih področij. SOF-ovo žirijo tako prvič sestavlja 11 članov. Povod za spremembo načina sestave žirije je bila vsebinska širitev tekmovalnega programa.

Žirijo 22. SOF-a sestavljajo:

  • Uroš Goričan, kreativni direktor, Skupina Publicis (predsednik žirije)
  • Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor, Pristop
  • Samo Geršak, kreativni direktor, Luna TBWA
  • Mitja Grebenjak, partner in umetniški direktor, Sonce.net
  • Tonči Klarić, kreativni direktor, Renderspace
  • Roni Kordiš, bloger, Had, predlagatelj STP SOF
  • Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana
  • Sebastjan Pirih, višji specialist za tržno komuniciranje, Si.mobil, predlagatelj STP SOF
  • Blaž Ritmanič, umetniški direktor, Formitas BBDO
  • Damijan Vešligaj, partner in kreativni direktor, Kraft & Werk
  • Gregor Žakelj, umetniški direktor, VBG

Tako kot doslej se bodo žiriji pri ocenjevanju celostnih oglaševalskih akcij pridružili trije marketinški direktorji, ki jih predlaga Slovensko združenje oglaševalcev.