• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Potrošniki z Zlatkom o tem, kaj jim pomeni »Več od lajfa«

Blagovna znamka Sveta vladar Nove KBM, ki se ponaša s sloganom »Več od lajfa« je želela skupaj z oglaševalsko agencijo Renderspace mlade spodbuditi, da na glas razmislijo, kaj zanje pomeni »več od lajfa«.

Blagovna znamka Sveta vladar Nove KBM, ki se ponaša s sloganom »Več od lajfa« je želela skupaj z oglaševalsko agencijo Renderspace mlade spodbuditi, da na glas razmislijo, kaj zanje pomeni »več od lajfa« in to izrazijo tako, da Zlatku, priljubljenemu slovenskemu raperju pomagajo pri ustvarjanju novega hita, ki bo vključen na ploščo, predvajan na radijskih postajah, predstavljen z video spotom in tako dalje.

Z akcijo so želeli povečati prepoznavnost nove znamke, utrjevati prepoznavnost banke med mladimi in povečati število sklenjenih paketov za mlade.

Renderspace je zasnoval Facebook aplikacijo Rimaj z Zlatkom, znotraj katere uporabniki oddajajo rime, pregledujejo prispevke ostalih sodelujočih in jih ocenjujejo, na YouTube kanalu pa Zlatko preko integriranih spotov izbira najboljše rime tedna in daje nova izhodišča za nadaljevanje komada. Komunikacija in napovedi se odvijajo na Facebook straneh Zlatka in blagovne znamke Sveta vladar. 

Elementi akcije: Facebook aplikacija Rimaj z Zlatkom, YouTube video podpora, komunikacija na FB straneh, spletno mesto

Sodelujoči:
Vodja projekta v agenciji: Jernej Špende (Renderspace), Petra Muth Zupanc, Damjana Grošelj (Pristop)
Kreativni direktor: Blaž Vuk (Pristop)
Tekstopisec: Tine Lugarič (Pristop), Sabrina Slak (Renderspace)
Art direktor: Omar Quintero Solis (Renderspace)
Oblikovalec: Omar Quintero Solis, Žiga Bric (Renderspace)
Razvijalec: Vesna Grošelj (Renderspace)
Fotograf/ilustrator: Primož Zanoškar
Režiser: Bright
Produkcijska hiša: Bright

Ostali sodelujoči in njihove funkcije:
Načrtovalec: Miha Ceglar
HTML razvijalka: Kaja Glišič (Renderspace)

Ostalo:
Glasbena podlaga: Zlatko