• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristop odnesel zlato na globalnem tekmovanju

Pristop je na mednarodnem tekmovanju Midas Awards, ki nagrajuje odličnost oglaševanja v finančni panogi, prejel zlato nagrado za komunikacijsko akcijo Rimaj z Zlatkom.

Pristop je na mednarodnem tekmovanju Midas Awards, ki nagrajuje odličnost oglaševanja v finančni panogi, prejel zlato nagrado za komunikacijsko akcijo Rimaj z Zlatkom. Akcijo Nove KBM sta zasnovali oglaševalska agencija Pristop in digitalna agencija Renderspace.

Na tekmovanje Midas Awards, ki poteka od leta 2001, so bila letos prijavljena dela iz 28 držav, žirija pa je poleg velike nagrade (Grand Midas) podelila še 26 zlatih odličij in 46 srebrnih nagrad. V ožji izbor se je uvrstilo 63 del.

Akcija Rimaj z Zlatkom je edino slovensko delo, ki je na letošnjem tekmovanju Midas Awards prejelo nagrado.

Ključni izzivi znamke Sveta vladar Nove KBM so podobni kot izzivi ostalih podjetij finančne panoge - na inovativen način nagovoriti in aktivirati mlade, ki jih bančni izdelki načeloma ne zanimajo.

Nova KBM je mlade s svojo akcijo, ki je potekala na družbenih omrežjih, povabila, da z raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo »Več od lajfa«, ki je hkrati tudi slogan znamke Sveta vladar. Pri ustvarjanju je sodelovalo prek 2.500 mladih, pesem pa je – po oceni Pristopa – v treh mesecih na spletu presegla 500.000 predvajanj.


Največ (7) zlatih nagrad letošnjega tekmovanja so domov odnesle komunikacijske agencije iz ZDA. Več zlatih odličij so prejele tudi agencije iz Belgije, Nemčije, Avstralije, Brazilije in Indije. Med zlatimi prejemnicami so poleg Slovenije tudi Avstrija, Nova Zelandija, Turčija in Velika Britanija.

Veliko nagrado je prejela agencija King James iz Cape Towna, ki je za zavarovalnico Santam aprila 2012 zasnovala spodnji oglas, v katerem nastopa Ben Kingsley. Podjetje s hitro prehrano Nando´s Fast Food Chicken je naredilo parodijo na oglas, ki je nemudoma postal viralni hit v južni Afriki.

Video odziv z naslovom »Back at Ya« (kar bi lahko pogovorno prevedli kot »pa nazaj« ali »in enako«) je agencija King James ustvarila v nekaj dneh in tako požela buren odziv in izkoristila moment viralnosti. Video »Back at Ya« je presegel Nandovo video provokacijo in v dveh dneh postal najbolj gledan video posnetek na YouTubu v južni Afriki. Na dan lansiranja je bil največkrat objavljen video na Twitterju.

Oglas zavarovalnice Santam

Video parodija podjetja Nando´s Fast Food Chicken

Santamov »Back at Ya«