• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurobest: oglaševalec leta je Volkswagen

Organizatorji evropskega oglaševalskega festival Eurobest, ki bo 28. in 29. novembra v Lizboni na Portugalskem, so za oglaševalca leta izbrali avtomobilsko družbo Volkswagen, in sicer zaradi njene »stalne zavezanosti h kreativnosti in inovativnemu komuniciranju v Evropi«.

Foto: Dreamstime

Od prve podelitve nagrad Eurobesta leta 1998 je Volkswagen prejel več kot 150 njihovih priznanj, njegovi oglasi, ki so jih zasnovale agencije v različnih evropskih državah, pa so zmagovali v različnih kategorijah. 

»Volkswagen je blagovna znamka, ki jo povezujemo z največjimi oglaševalskimi slogani na svetu, kot so »Think Small« (»Razmišljajte o malem«), »Drivers Wanted« (»Iščemo voznike«), »Build to Protect« (»Izdelani za zaščito«), in nekateri najvplivnejšimi oglaševalskimi deli. Kreativnost in inovativnost sta v središču Volkswagnovih izdelkov in marketinških prizadevanj,« je izbiro oglaševalca leta pojasnil Philip Thomas, direktor Eurobesta in festivala kreativnosti Cannes Lions.