• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cresta 2012: Oglaševalska agencija leta je BETC Pariz

Organizatorji mednarodnega oglaševalskega festivala Cresta, ki je letos 22. oktobra v New Yorku potekal v svoji 20. različici, so na slavnostni podelitvi nagradili zmagovalce kreativnega tekmovanja.

Najuspešnejša je bila pariška agencija BETC, ki je prejela kar 8 nagrad, vključno z velikima nagradama v tekmovalnih skupinah filmska umetnost in TV/kino/spletni video. Slavo ji je prinesel televizijski oglas Medved (Bear), ki je prejel že številna priznanja na vseh letošnjih večjih kreativnih festivalih.

BETC Pariz je prejela tudi naziv najboljša oglaševalska agencija leta. Velike nagrade so prejele tudi agencije Serviceplan iz Münchna, berlinska BBDO Proximity, Arnold Worldwide iz Bostona ter BV McCann Erickson iz Bukarešte.

Oglas Medved, ki ga je agencija leta zasnovala za Canal+, je poleg dveh velikih nagrad prejel še tri nagrade – za najboljšo fotografijo (cinematography), urejanje in posebne učinke. Nagrajena je bila tudi različica za predvajanje v kinematografih.

  • Seriviceplan je poleg štirih nagrad prejela veliki nagradi v tekmovalnih skupinah oblikovanje in direktni marketing

  • BBDO Proximity je poleg dveh nagrad prejela veliko nagrado v tekmovalni skupini ambient

  • Arnold Worldwide je poleg creste v skupini TV/kino/spletni video prejela še veliko nagrado v tekmovalni skupini tisk

  • BV McCann Erickson je prejela veliko nagrado za najboljšo integrirano akcijo

Vse nagrajence si lahko ogledate TUKAJ.

V ožji izbor se je letos uvrstilo 261 del iz 51 držav, nagrade pa je prejelo 76 del iz devetnajstih držav. Največ (16) nagrad je bilo podeljenih v skupini TV/kino/spletni video.

Preglednica števila podeljenih nagrad v posameznih tekmovalnih skupinah:

Filmska umetnost

 13

Oblikovanje

 6

Direktni marketing

 4

Integrirane akcije

 6

Interaktivno oglaševanje

 5

Zunanji oglasi

 6

Tisk

 9

Promocija in spodbujanje prodaje

 4

Radio

 2

TV/kino/spletni video

 16

Ambientalni mediji

 5

SKUPAJ

 76