• Facebook
  • Twitter
  • RSS

OMD je globalna medijska agencija leta po izboru M&M

OMD, največja svetovna medijska in komunikacijska agencija, ki je prejela pet nagrad za mednarodno odmevno delo za Sony in Henkel, je po izboru britanske marketinške revije M&M Global postala medijska agencija leta.

OMD je nagrade te revije, ki jih podeljuje za ustvarjalnost in učinkovitost čezmejnih oglaševalskih akcij za svetovne blagovne znamke, dobila za šest svojih akcij, in sicer nagrado za učinkovitost za akcijo »Inovativni detergent Persil Abaya na misiji« (»Persil Abaya Mission Innovation«) naročnika Henkel, nagrado za najboljšo ciljno akcijo »PSE Targeted« za naročnika Sony, nagrado za najboljšo akcijo v okviru družbene odgovornosti podjetij, in sicer za akcijo »FutureScapes« naročnika Sony, nagrado za najboljšo lokalno akcijo za svetovno blagovno znamko je dobila akcija »Ruska družbena senzacija: Persil Brilliance« (»Russian Social Sensation: Persil Brilliance«) naročnika Henkel, nagrado za najboljšo mednarodno akcijo pa si je prislužila za akcijo »Smrkci« (»Smurfs«) naročnika Sony.

Nikki Mendonça, predsednica OMD za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, je ob tem izjavila: »To je izjemno pomembna zunanja potrditev položaja, ki ga ima OMD v oglaševalski panogi, in še dodatna potrditev, da smo razvili zmagovalno formulo.

Ta nagrada je velika motivacija za vse naše skupine in nam daje močan zagon, da se z neprimerljivo drznostjo zaženemo v leto 2013. Če naše stranke ne bi bile uspešne, tudi mi ne bi obstajali.«