• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mobilnikom prijaznih spletnih mest je štiri odstotke

Google je nedavno izvedel raziskavo, ki je pokazala, da spletne strani, ki so optimizirane za mobilno uporabo, povečajo namero o nakupu (oz. drugih oblikah konverzije) tudi za 67 odstotkov. Kar 61 odstotkov anketirancev je odgovorilo, da – če na določenem spletnem mestu ne najdejo, kar iščejo – to poiščejo na spletni strani konkurenčnega podjetja.

V Googlovi raziskavi je več kot polovica (52 odstotkov) anketirancev zatrdilo, da na blagovno znamko oz. podjetje, ki nima optimizirane spletne strani, gledajo bolj kritično

Dobro mobilno spletno mesto oz. optimizirano za uporabo prek pametnega telefona, lahko podjetju prinese tudi nove stranke oz. poveča zvestobo blagovni znamki. Kar 71 odstotkov uporabnikov je namreč odgovorilo, da bodo blagovni znamki z mobilnikom prijazno spletno stranjo v prihodnje bolj naklonjeni tudi v prihodnje. Najbolj negativen podatek raziskave je, da je po mnenju anketirancev kar 96 odstotkov spletnih strani neprimernih za mobilne uporabo.

 

Vir: brafton.com

V Googlovi raziskavi je več kot polovica (52 odstotkov) anketirancev zatrdilo, da na blagovno znamko oz. podjetje, ki nima optimizirane spletne strani, gledajo bolj kritično
Foto: Dreamstime