• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kolektiva prevzela družbo Dealgecco

Podjetje, ki se ukvarja s spletno storitvijo skupinskega nakupovanja, Kolektiva je prevzela berlinsko podjetje Dealgecco, neodvisni mednarodni ponudnik B2B dnevnih ponudb, ki partnerjem omogoča izmenjavo in posredovanje obstoječih nacionalnih ponudb ter s tem pospešuje mednarodni doseg posamezne ponudbe.

Kolektiva in madžarska podružnica Kupon Vilag trenutno skupaj dosegata več kot 3 milijone kupcev v 63 mestih 10 držav osrednje in vzhodne Evrope. Prevzem Dealgecca pa jima bo omogočil enostavnejšo internacionalizacijo trga storitev in mednarodna partnerstva izven nacionalnih meja, še posebej na področju turizma.

»Tehnologija, ki jo uporablja Dealgecco premošča nacionalne meje, valute in jezike. Je popolnoma avtomatizirana, enostavna za uporabo in visoko učinkovita, zato pomeni velik doprinos našim obstoječim procesom,« je prepričan Jeffrey Treichel, generalni direktor skupine Kolektiva.

Ideja, da bi lahko isto ponudbo hkrati ponujali v več državah je prišla iz Slovenske Kolektive. V oktobru leta 2010 so kranjskogorski hotel hkrati ponudili na slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu. Kolektiva je v pičlih desetih minutah prodala več kot 100 kuponov.

»Takrat je postalo jasno, kako močna konkurenčna prednost je mednarodni doseg za celotno skupino Kolektiva,« se spominja Zoran Savin, direktor Kolektive Slovenija. Skupina Kolektiva povezuje 10 posrednikov dnevnih ponudb iz Albanije, Bolgarije, Češke, Hrvaške, Madžarske, Makedonije, Romunije, Slovaške, Slovenije in Srbije.

Skupaj zaposluje preko 200 ljudi in od samega začetka na področju osrednje in vzhodne Evrope oblikuje poslovni model, ki ga določata inovativnost in mednarodnost. Kolektiva Slovenija to usmeritev uspešno udejanja na slovenskem trgu. Z izostrenim posluhom za trg vpeljuje inovativne rešitve za ponudnike in člane, kot so članska izkaznica, elektronsko unovčevanje kuponov, sistem povezanih ponudb ali tržnica kot ponudbeni prostor različnih izdelkov.