• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes cilja na uporabnike Twitterja

Mercedes-Benz je v sodelovanju z londonsko kreativno agencijo Abbott Mead Vickers BBDO zasnoval oglaševalsko akcijo za promocijo novega avtomobila razreda A, s katero cilja na mlade potrošnike v Veliki Britaniji.

Akcija vsebuje tri oglasne spote, v katerem nastopata glasbenik in profesionalni voznik, ki na poti do skrivnostne lokacije nastopa bežita pred policaji. Na koncu prvih dveh oglasov se pojavi vprašanje gledalcem, kako naj se zgodba nadaljuje. O tem lahko glasujejo na Twitterju pod oznako #youdrive.

Prvi 60-sekundni oglasni spot bodo predvajali med prvim oglasnim blokom resničnostne oddaje X Factor na britanskem televizijskem programu ITV, drugega pa med naslednjim oglasnim blokom. Zadnji, 90-sekundni oglas, bodo predvajali naslednji dan, zajemal pa bo prvi dve »epizodi«, razkril pa bo tudi konec zgodbe, ki jo bodo izglasovali tviterati. Vanj bo vključen tudi podatek o odstotku gledalcev, ki bodo glasovali za posamezen možen izid zgodbe.

Vsak spot bo gledalce napotil tudi na poseben kanal na YouTubu, kjer si bodo lahko ogledali Mercedesove oglase in tudi ustvarili svojo lastno zgodbo. Mercedes bo sicer na Twitterju uporabil tudi plačane oglase za promocijo svoje nove akcije. Kot je za britansko revijo Marketing Magazine pojasnil David George, direktor marketinga pri Mercedes-Benzu UK, novi avtomobil razreda A predstavlja »novo, mlado, bolj dinamično« blagovno znamko Mercedes-Benz, kar želijo pokazati tudi z novo oglaševalsko akcijo. »Moderni Mercedes-Benz opogumlja ljudi, da počnejo to, v čemer uživajo – torej, da se angažirajo,« je še povedal George.

Mercedesova oglaševalska akcija, ki vključuje še oglase v kinematografih, tiskane oglase in zunanje oglaševanje, bo v Veliki Britaniji potekala do 2. decembra. Oglasne spote so posneli na Portugalskem. Kot še dodajajo v reviji Marketing Magazine, gre za prvo akcijo blagovne znamke v Veliki Britaniji, ki se na takšen način odvija na Twitterju.

 

Vir: Marketing Magazine