• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Olimpijske igre in nogometno prvenstvo nista spodbudila oglaševanja v časopisih

Londonske olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu 2012 nista prepričala oglaševalcev v Veliki Britaniji, da bi več denarja namenili oglaševanju v nacionalnih časopisih.

Olimpijske igre niso prinesle britanskim časopisom tako pričakovanih dodatnih oglaševalskih prihodkov. (Foto: dreamstime)

Medijska agencija ZenithOptimedia je namreč še v juniju napovedovala 1,7-odstotno rast oglaševanja v britanskih časopisih, predvsem po zaslugi omenjenih športnih dogodkov, toda po njeni najnovejši napovedi bodo prihodki od oglaševanja v časopisih na letni ravni padli kar za 5,8 odstotka, kar v denarju pomeni 120 milijonov evrov manj za britanske časopise.Skupno vrednost oglaševanja v britanskih časopisih pri ZenithOptimedii sicer ocenjujejo na 1,5 milijarde evrov.

»Žal velike investicije v olimpijske igre in evropsko nogometno prvenstvo niso vplivale tudi na večje vložke v časopisno oglaševanje. Zabeležili smo sicer opazno povečanje naklad in povečanje prihodkov iz tega naslova, toda do občutnega povečanja oglaševalskih prihodkov ni prišlo,« je za Guardian povedal Jonathan Barnard, vodja oddelka za napovedi pri ZenithOptimedii Worldwide.

Pri Zenithu so prilagodili tudi napoved za rast celotne oglaševalske panoge v Veliki Britaniji, ki naj bi bila v letošnjem letu 2,2-odstotna namesto 3,5-odstotna, kot so napovedali junija letos. Čeprav je časopisna panoga tista, za katero so pri medijski agenciji najbolj oklestili napoved o oglaševalskih prihodkih, pa so to doživeli tudi drugi mediji, z izjemo interneta, še dodajajo pri Guardianu.

 

Vir: Guardian