• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nielsen in Twitter združila moči in razvila @TwitterSurveys

Trend povezovanja marketinških akcij, ki temeljijo na klasičnih medijih in internetu z družbenimi mediji, se še vedno razvija in takšnega povezovanja je vse več. Twitter se zato zadnje dobro leto intenzivno trudi, da bi oglaševalcem omogočil čim bolj optimizirano oglaševanje in znamčenje na svojem družbenem omrežju.

Nedavno se je Dorseyevo podjetje povezalo z raziskovalno hišo Nielsen, skupaj pa so razvili sistem, ki oglaševalcem ponuja analitične podatke o vplivu aktivnosti blagovnih znamk na Twitterju.

Analitični sistem naj bi oglaševalcem pomagal pri optimizaciji svojih aktivnosti in povečanju interakcij ter angažiranju uporabnikov. Oglaševalci naj bi z njegovo pomočjo lažje razumeli, kaj uporabniki želijo od blagovnih znamk, ki čivkajo, kako naj bi povečali njihovo namero o nakupu in podobno.

Nielsenov sistem deluje tako, da kratke ankete @TwitterSurveys prikazuje v časovnici uporabnikov Twitterja, videti pa so enako kot promovirani tviti. Ankete so zasnovane tako, da uporabnikom ni treba zapustiti Twitterjeve spletne strani, saj lahko na anketo odgovorijo neposredno iz sistema.

Nielsen novo storitev trenutno še testira z le nekaj oglaševalci, končno različico pa naj bi razvil do začetka leta 2013 in jo ponudil vsem oglaševalcem.

 

Vir: popsop.com