• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Starbucks na trg lansiral svoj kavni aparat

Podjetje Starbucks je svojo blagovno znamko popeljal v svet in v štiridesetih letih razvoja dosegel, da jo poznajo skoraj povsod po svetu. Zadnja leta svojo prisotnost na trgu nadgrajujejo tako, da poleg kultnih kavarn Starbucks razvijajo tudi svoje izdelke in storitve.

Ponudila je svojo lastno blagovno znamko kave, sladoled, oznamčene kavne lončke, nedavno pa je na trg lansirala nov izdelek – kavni aparat, ki potrošnikom omogoča, da si svojo priljubljeno kavo lahko skuhajo kar doma. Gospodinjski kavni avtomat Verismo bo naprodaj v Starbucksovih trgovinah.

Za promocijo novega izdelka je Starbucks z oglaševalsko agencijo BBDO in digitalno agencijo Blast Radius zasnovala oglaševalsko akcijo, ki vključuje televizijske, tiskane in spletne oglase, komunikacijo na družbenih omrežjih in ostale aktivnosti.