• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bo Azijsko-pacifiška regija res kmalu prehitela S Ameriko?

Prihodnje leto bo Kitajska v oglaševanju prehitela Japonsko in tako postala drugi največji oglaševalski trg na svetu. Tako vsaj napovedujejo v današnjem poročilu Global Media Intelligence, ki ga eMarketer v sodelovanju s Starcom Mediavest Group izda vsako leto.

Foto: emarketer.com

V poročilu prav tako napovedujejo, da naj bi Kitajska do leta 2014 postala za ZDA tudi drugi največji oglaševalec na področju digitalnih medijev, kar bo pomenilo premoč Azijsko-pacifiške regije pred S Ameriko v obsegu vseh oglaševalskih prihodkov v tem letu.

Navkljub svetovni gospodarski krizi naj bi se oglaševalski prihodki povečali iz letošnjih 538,8 milijard ameriških dolarjev na 676,2 milijarde v letu 2016. Potrošnja na področju mobilnih medijev pa naj bi v naslednjih štirih letih dosegla vrednost kar 25,3 milijarde ameriških dolarjev (v 2012 le ta znaša 6,6 milijarde). K rasti bo velik del pripomogla večja potrošnja v Azijsko-pacifiški regiji, kjer je že zaznati izredne stopnje rasti v rabi interneta in obiska spleta z mobilnih medijskih platform.

V državah vzhodne Evrope zaradi finančne krize trpi tudi oglaševalski sektor, predvsem področje digitalnih medijev, kjer v mnogih državah sploh še niso dosegli niti kritične mase.

 

Vir: eMarketer