• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pozabite na like, pritisnite want

V želji po okrepitvi svoje ponudbe e-trgovine na svojih straneh Facebook na ameriškem trgu s pomočjo blagovnih znamk, kot so Victoria’s Secret, Pottery Barn in Michael Kors, testira novi gumb »want«, ki uporabniku omogoča ustvarjanje svojih nakupovalnih seznamov želja.

Gre za novo funkcijo s pomočjo katere trgovci dodatno promovirajo svoje izdelke, uporabnik pa lahko poleg tega, da izdelek »lajka«, sedaj le tega tudi izbere (»Collect«) ali želi (»Want«), njegova dejanja pa se bodo beležila v samem časovnem zaporedju in v obliki novičk in objav pri njegovih prijateljih.

Kljub temu, da bodo imeli prikazani izdelki povezavo na spletne strani trgovcev, kjer bo uporabnik lahko opravil tudi nakup izdelka, pri Facebooku zatrjujejo, da v primeru nakupa ne bodo prejeli provizije s strani trgovca in gre pri celotni potezi predvsem za pomoč pri testiranju razkrivanja novih proizvodov in novega načina distribucije. Načrtov za predstavitev nove funkcije na evropskem trgu zaenkrat v podjetju še nimajo.