• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Webit: Mobilne naprave pronicajo v vse pore vsakdanjega življenja

Pojav pametnih telefonov spreminja globalno ekonomijo in je močno vplival na celotno družbeno stvarnost, je prepričana Nikki Mendonca, predsednica agencijske mreže OMD za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.

Nenehna povezanost z mobilnimi napravami je porodila novo obliko marketinga, katega osnove so lokacija in enostavnejše možnosti plačevanja, je med drugim povedala v uvodnem predavanju drugega dne konference Webit v Istanbulu.

Mobilna povezanost poleg tega, da na novo preoblikuje globalno ekonomijo, pobesedah Mendonce razdira strukturno neenakopravnost, prispeva k opolnomočenju posameznikov in ima potencial tudi za preoblikovanje marketinga.

Pietro Leone in Cesar Montes, predstavnika družbe G2 za Evropo, Bližnji vzhod in Evropo, sta predstavila rezultate raziskave njihovega podjetja, ki nudijo vpogled v evropskega spletnega kupca. Po njunih besedah e-nakupovanje ni le izvedba dejanskega nakupa, temveč že sam proces iskanja informacij o izdelku. Le na spletu išče informacije 47 odstotkov evropskih uporabnikov, od tega jih polovica tudi kupi izdelek na spletu.

Raziskava je pokazala še na en pomemben vidik spletnega nakupovanja, in sicer vprašanje varnosti in zasebnosti. Več kot 20 odstotkov evropskih kupcev, ki mesečno kupujejo preko spleta, je zaskrbljenih glede varnosti spletnega nakupovanja in vprašanja zasebnosti, medtem ko se jih tretjina ne obremenjuje s tem. Zato sta govorca iz G2 med nasveti za spletne trgovce izpostavila pomen preglednih in jasnih nakupnih pogojev. Skoraj 70 odstotkov evropskih spletnih kupcev namreč pričakuje od podjetij, da bodo skrbno ravnala z njihovimi osebnimi podatki.