• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zavarovalnica Triglav z mednarodnim priznanjem za akcijo Očistimo gore

Na današnji svečani podelitvi nagrad Digital Communication Awards v Berlinu je Zavarovalnica Triglav prejela nagrado v kategoriji korporativne družbene odgovornosti. Prejela jo je za ekološko akcijo Očistimo gore, ki ima v tretjem letu izvajanja že več kot 20 tisoč privržencev na svoji strani na Facebooku.

Digital Communication Awards je prva nagrada na področju odnosov z javnostmi in komuniciranja v Evropi, ki posebej izpostavlja izjemne dosežke na področju spletnega komuniciranja.

Žirija, ki jo sestavlja 30 mednarodnih strokovnjakov na področju komuniciranja, je akcijo Očistimo gore uvrstila med tri finaliste v kategoriji korporativne družbene odgovornosti. Za glavno nagrado sta se poleg Zavarovalnice Triglav potegovali še švicarsko kozmetično podjetje Weleda in nizozemski Philips. 

Zavarovalnica Triglav je v okviru akcije Očistimo gore v treh letih med planince razdelila preko 80.000 vrečk, s katerimi je opremila več kot 40 gorskih domov in postojank. Poleg mobilne aplikacije za spremljanje količine pobranih smeti v letošnjem letu načrtujejo tudi aplikacijo Gorski priročnik, ki bo planince seznanila z napotki za varnost, v pomoč pa jim bo predvsem pri reševanju kriznih situacij in sicer s klicem v sili ali SMS sporočilom.