• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Usain Bolt v najnovejšem oglasu znamke Gatorade

V času olimpijskih smo že poročali, da potrošniki večinoma niso vedeli, kdo so sponzorji Olimpijade. Neljuba resnica je namreč takšna, da potrošniki pogosto že sami predvidevajo, katere blagovne znamke podpirajo določene projekte in dogodke, sami pa se večinoma ne pozanimajo, kdo projekt resnično podpira.

Če blagovne znamke oziroma podjetja to znajo uporabiti v svoj prid, lahko znamčijo po svojih pravilih, učinkovito in (po vsej verjetnosti) tudi ceneje. Getorade ni bil uradni sponzor Olimpijskih iger. Vsekakor pa je podjetje izbralo briljanten način, kako so to povedali javnosti – zdaj, ko so se Olimpijske igre 2012 že končale. Četudi ne kot sponzor … Gatorade je bil tam. Na svoj način. To je glavno sporočilo oglaševalske akcije »Ni nas bilo tam« (We weren't there).

Oglaševalska agencija: TBWA\Chiat\Day