• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nestlé Poljake uči zdravega prehranjevanja

V komunikacijski panogi velja, da je spreminjanje mnenja oziroma navad potrošnikov najtežji komunikacijski izziv. Družba Nestlé si je na poljskem trgu zadala prav to težko nalogo – spremeniti prehrambene navade poljskih najstnikov.

V projekt se je vključilo že več kot 110 tisoč Poljakov, starih od 13 do 15 let, kar znaša več kot četrtino populacije, ki obiskuje osnovno šolo na Poljskem.

Osveščevalni komunikacijski projekt »Jej okusno in zdravo« vabi poljske učitelje, naj na posebni spletni strani registrirajo svoje skupine učencev. Tam bodo prijavljeni brezplačno dobili vse informacije, napotke in nasvete glede zdravega prehranjevanja. S pomočjo projekta naj bi se mladi Poljaki naučili izbirati, kuhati in jesti zdrava, hranilna živila.

Projekt je podprlo poljsko Ministrstvo za nutristično izobraževanje, poljsko Združenje znanstvenih nutricionistov, Univerza življenjskih znanosti v Varšavi in Federacija poljskih živilskih bank.


Vir: popsop.com