• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pinterest direktorjev marketinga ni prepričal

Ko je priljubljenost družbenega omrežja Pinterest začela rasti, je v medijih završalo, strokovnjaki za družbene medije so ga sprejeli kot »novo vročo stvar«, število uporabnikov pa je konstantno raslo.

Sedemnajst odstotkov direktorjev marketinga pravi, da Pinteresta ne bodo vključili v prihodnje komunikacijske aktivnosti svojih podjetij.

Po podatkih ComScora je imel Pinterest letos junija že prek 23 milijonov mesečnih obiskovalcev. A vse kaže, da omrežje, ki temelji na deljenju slik, marketinških direktorjev ni prepričalo. Raziskava družbe Creative Group, ki je intervjuvala 500 marketinških direktorjev in odgovornih tržnikov v naključno izbranih podjetjih, je namreč pokazala, da le 7 odstotkov oglaševalcev v svoje aktivnosti vključuje Pinterest.

Skoraj polovica (44 odstotkov) direktorjev marketinga, ki so sodelovali v raziskavi, je odgovorilo, da Pinteresta ne nameravajo vključiti v svoje marketinške aktivnosti, kar 18 odstotkov njih pa za Pinterest sploh še nikoli ni slišala.

Pinterest nameravajo v večji meri uporabljati manjša podjetja, saj so direktorji marketinga v majhnih podjetjih odgovorili, da bodo Pinterest poslovno kmalu uporabili, enako mislečih pa je bilo le 6 odstotkov direktorjev marketinga v velikih podjetjih.

Sedemnajst odstotkov direktorjev marketinga pravi, da Pinteresta ne bodo vključili v prihodnje komunikacijske aktivnosti svojih podjetij.