• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zaposlujejo IPPR, Leone, Grosbasket in drugi

Nove priložnosti za vse, ki razmišljate o menjavi službe, se ponujajo tudi v teh negotovih časih. Če ste vešči digitalnega marketinga, se bo med izbranimi delovnimi mesti zagotovo našlo kaj tudi za vas.

V podjetju Tuli zaposlijo vodjo digitalnega marketinga in razvoja spletne trgovine (m/ž). Iščejo samoiniciativno vsestransko osebo, ki ji bo v izziv vodenje in razvoj digitalnega marketinga in mednarodne spletne trgovine Tuli. Kandidate vabijo, da svojo prijavo pošljejo po e-pošti na [email protected], najpozneje do 19. junija 2020. Ob prijavi pričakujejo tudi vaše prve predloge za izboljšavo Tuli spletne trgovine.

Blagovna znamka Leone išče strokovnjaka za digitalni marketing in digitalizacijo poslovanja (m/ž). Iščejo osebo, ki bo s svojim strokovnim znanjem, izkušnjami in odprtim pogledom na svet pomagala izvajati projekte s področja digitalnega oglaševanja in spletne trgovine v Sloveniji in tujini, s ciljem razvoja boljše prepoznavnosti, prodaje in dostopa do B2B- in B2C-strateških segmentov. Kandidati se lahko prijavite preko portala MojeDelo.

V ekipi Webtim iščejo specialista za digitalni marketing (m/ž), ki bo njim in njihovim naročnikom pomagal dosegati spletne zmage. »Če so FB, Insta, Google Ads, Google Analytics, SEO in ostali pojmi tvoji zavezniki, potem potrebujemo prav tebe,« pravijo. Prijavo z življenjepisom pošljite na [email protected].

Specialista za digitalni marketing (m/ž) išče tudi specializirana trgovina s košarkarsko opremo Grosbasket. Iščejo strokovnjaka na področju oglaševanja za Google AdWords in Facebook, ki bo s svojim tehničnim znanjem, zagnanostjo in željo po nenehnem napredku ekipi pomagal izvajati projekte s področja digitalnega marketinga. Prijave z življenjepisom in obrazložitvijo, zakaj bi želeli delati v Grosbasketu, pošljite preko portala Optius, najpozneje do 18. junija 2020.

Tudi v trgovskem podjetju SAMiščejo sodelavca za digitalni marketing (m/ž), ki bo (med drugim) načrtoval in izvajal promocijske aktivnosti na spletu, pripravljal akcije za Google, Facebook in Instagram, spremljal njihovo učinkovitost in glede na rezultate skrbel za optimizacijo ter pripravljal promocijsko gradivo in marketinška gradiva za splet. Prijave zbirajo do 31. maja 2020, po pošti ali na naslov [email protected].

V agenciji za komuniciranje IPPR iščejo zunanjo pomoč pri pisanju besedil in urejanju družbenih omrežij. Delo bo zajemalo predvsem pripravo promocijskih materialov, pri čemer pričakujejo hitro odzivnost in natančnost pri komunikaciji. Delo ni vsakodnevno, zato je priporočljivo za tiste, ki iščete dodatno delo. Ključni sta odzivnost in kakovost opravljenega dela, zaželeno (ni pa pogoj) je, da imate vsaj nekaj izkušenj na področju odnosov z javnostmi in/ali v novinarstvu. Prijave z življenjepisom sprejemajo na e-naslov [email protected], najpozneje do 5. junija 2020.