• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slabe novice za televizijske oglase

Na litvanski interaktivni marketinški platformi Aimera so razkrili rezultate raziskave, ki kaže, da le 17 odstotkov televizijskih gledalcev spremlja oglase. S tem so potrdili številne trende, ki pravijo, da pozornost gledalcev čedalje bolj upada.

Foto: Unsplash

Raziskavo so opravili med litvanskimi gledalci, starimi od 16 do 60 let. Rezultati so med drugim pokazali, da eden od dveh gledalcev oglasni blok izkoristi za skok na stranišče, 40 odstotkov gledalcev med oglasi pogleda, kaj je na sporedu na drugih programih, več kot tretjina pa jih med oglasi preveri, kaj se dogaja na družbenih omrežjih. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali so ljudje v času samoosamitve, ko so več gledali televizijo, spremljali tudi oglase oziroma ali je televizija še relevanten kanal za oglaševanje.

»Ohraniti pozornost televizijskih gledalcev tudi med oglasi je bila vedno primarna naloga oglaševalcev, a zdi se, da se jim ne piše dobro, saj je večina anketiranih povedala, da med oglasi počnejo nekaj drugega. Le 17 odstotkov vprašanih je med oglasi ostalo pred televizijo in ni počelo ničesar drugega, medtem ko so se ostali zamotili na drugačne načine,« je rezultate raziskave komentiral Ilja Polivanovas, direktor Aimere.

Tudi oglasi pred predvajanjem vsebine niso učinkoviti

Pred kratkim je Aimera izvedla podobno raziskavo in postavila vprašanje o učinkovitosti oglasov pred začetkom predvajanja vsebin oziroma preden je gledalec dobil dostop do dejanske vsebine. Ugotovitve ustrezajo rezultatom drugih raziskav, saj le petina poroča, da jih oglasne prekinitve ne motijo, večina vprašanih pa je povedala, da bi se izognili ali, če je mogoče, preskočili naložene oglase. Obe študiji izpostavljata stalen trend upada pozornosti televizijskih gledalcev.

Kaj lahko storijo oglaševalci?

V Aimeri pravijo, da bi morale blagovne znamke začeti izvajati bolj prilagojen pristop, da bi pritegnile in obdržale svoje ciljno občinstvo. Zato spodbuja podjetja, ki prodajajo končnim kupcem (B2C), da se z njimi povežejo na bolj osebni ravni. Če bodo uporabnikom omogočili, da sami izberejo, kakšnim vsebinam želijo biti izpostavljeni, bo to povečalo njihovo angažiranost, so prepričani v Aimeri.