• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zvezdniški oglas iz karantene

Marsikatera ženska je v času samoosamitve pogrešala frizerja in je morala za svojo pričesko (in narastek) poskrbeti kar sama. Med njimi je tudi igralka Eva Longoria, ki pa je med prekrivanjem svojih sivih las posnela še oglas za blagovno znamko L'Oreal Paris.

Projekt je nastal v sodelovanju z agencijo McCann-Paris, z njim pa so želeli prikazati, da je uporaba L'Orealovih barv za lase tako preprosta, da se barvanja resnično lahko lotimo kar same. Pri tem so poudarili svoj slogan »Ker se cenim« in omenili, da je zdaj čas, ko se moramo ženske ceniti (še) bolj kot kdaj koli prej.

L'Orealova ambasadorka Eva Longoria je oglas posnela v samoosamitvi, pri čemer je uporabila dva pametna telefona, medtem ko so ji iz agencije preko aplikacije Teams sproti sporočali navodila. Predvajali ga bodo na televiziji in družbenih omrežjih v ZDA, Veliki Britaniji, Franciji in Nemčiji.