eva longoria
Aktualno

Zvezdniški oglas iz karantene

Marsikatera ženska je v času samoosamitve pogrešala frizerja in je morala za svojo pričesko (in narastek) poskrbeti kar sama.

Med njimi je tudi igralka Eva Longoria, ki pa je med prekrivanjem svojih sivih las posnela še oglas za blagovno znamko L'Oreal Paris. Projekt je nastal v sodelovanju z agencijo McCann-Paris, z njim pa so želeli prikazati, da je uporaba L'Orealovih barv za lase tako preprosta, da se barvanja resnično lahko lotimo kar same. Pri tem so poudarili svoj slogan »Ker se cenim« in omenili, da je zdaj čas, ko se moramo ženske ceniti (še) bolj kot kdaj koli prej.

L'Orealova ambasadorka Eva Longoria je oglas posnela v samoosamitvi, pri čemer je uporabila dva pametna telefona, medtem ko so ji iz agencije preko aplikacije Teams sproti sporočali navodila. Predvajali ga bodo na televiziji in družbenih omrežjih v ZDA, Veliki Britaniji, Franciji in Nemčiji.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji