• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S starimi načini do novih rezultatov? Nikakor ne!

»Problemov nikakor ne moremo reševati z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo te probleme ustvarili,« je dejal slavni Albert Einstein. In če je kdaj pravi čas za prevetritev svojega načina razmišljanja in delovanja, potem zdaj ni zgolj pravi, temveč skrajni čas! Če želimo preiti razmere, v katerih smo se znašli, ko so se vse sfere življenja, tudi gospodarstvo, čez noč ustavile, moramo nujno spremeniti stare načine razmišljanja. Za začetek z razbitjem nekaj mitov, ki obletavajo komunikacijske agencije kot slabe šale.

Foto: Pixabay

 Ampak najprej zgodba. Na začetku letošnjega leta sem se udeležil odličnega seminarja v povezavi z orodjem LinkedIn, na katerem sem dobil veliko znanja in novih idej, končal pa se je z mojo obljubo, da bom pridobljeno znanje uporabil in začel redno objavljati na LinkedInu. Kaj mislite, kaj se je zgodilo? Prav imate. Objavil nisem ničesar. Pa čeprav prihajam iz »foha« in se vsakodnevno srečujem s podjetji, ki jim zmanjkuje časa ali energije. Pa ne samo za objave na Linkedinu in drugih družbenih omrežjih, ampak tudi za klasično oglaševanje in marketing. Zveni znano?

Vsakič, ko pridem na sestanek v podjetje, ponavadi srednje veliko, kjer vse marketinške aktivnosti vodi direktor ali vodja prodaje, sem najprej žrtev najbolj slovenskega od poslovnih predsodkov – na suho nam hočete izpuliti denar! Ali po domače – če bodo marketing predali v roke naše komunikacijske agencije, bodo to tudi drago plačali. Zato je skrajni čas, da razbijemo nekaj mitov v zvezi z delom komunikacijske agencije.

  • Ne bodite mačeha svojemu otroku: lahko ste strokovnjak na svojem področju, lahko ste odličen prodajalec, lahko ste najboljša poslovna asistentka na svetu ... a vse troje hkrati? Zato sem prepričan, da svojemu podjetju ne nudite najboljšega, kar bi mu lahko – niti na svojem osnovnem niti na komunikacijskem področju. Dolgoročno to pomeni stagnacijo oziroma nazadovanje vašega podjetja.

  • Čas je denar: tale stavek čivkajo že vrabčki, vam pa očitno še vedno ni mar. Usmerite svojo energijo in čas v poslovanje podjetja oziroma tiste vidike, pri katerih ste odlični, in tako ustvarite boljše poslovne rezulate. To je vaša najpomembnejša naloga.

  • Narobe svet: v visoki sezoni se nimate časa ukvarjati z marketingom, ampak prav takrat bi se morali nujno ukvarjati prav s tem. Ko je sezona, je vse na višku, ne samo tisti vidiki, ki jih vi (časovno in energijsko) zmorete. V mrtvi sezoni se intenzivno ukvarjate z marketingom, vednar neposrednih učinkov ne zaznate, saj je ... mrtva sezona! Vaš zaključek – marketing ne deluje. Ni res, vaš način ukvarjanja z marketingom ne deluje!

Bodite strokovnjak, ki sodeluje s strokovnjakom.