• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo preko spleta

Včeraj smo poročali o rekordni spletni prodaji Semenarne Ljubljana, tokrat pa smo pridobili še mnenje agencijske strani.

Oglaševali le v slovenskih spletnih medijih

Blagovna znamka Kalia, ki preko spleta prodaja vse za vrt, vrtnarjenje in vrtno opremo ter orodje, je v sodelovanju z digitalno agencijo iPROM v dveh tednih s prodajo preko spleta dosegla tolikšen promet kot v celotnem lanskem letu. Pri tem so oglaševali le na digitalnih kanalih. V oglaševalski akciji »semena in sadike« so oglase s pomočjo programatične platforme iPROM Cloud prikazovali le v slovenskih digitalnih medijih, ker so se ti v primerjavi s tujimi (mediji in platformami) po navedbah agencije izkazali za najučinkovitejše, tako z vidika dosega kot tudi z vidika prodajnih rezultatov. Prodajni indeksi za kategoriji semen in sadik so tako v marcu presegli številko 1000, kar po ugotovitvah agencije kaže na spodbujene (nove) nakupne navade potrošnikov.

Dokaz hitrega prilagajanja

Z uporabo klasičnih in naprednih oglasnih formatov in naprednega vedenjskega ciljanja so zabeležili doseg 475 tisoč uporabnikov, pri čemer je spletno mesto obiskalo preko 13 tisoč uporabnikov. V agenciji poudarjajo, da sta se za še posebej učinkovita izkazala formata iPROM Native in iPROM Native Video, ki omogočata prikazovanje oglasnega sporočila v sožitju z vsebinami znotraj posameznega digitalnega medija. Stopnja odboja pri omenjenih formatih je bila malenkost nižja od povprečja spletnega mesta.

Kot je za MM povedal Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v agenciji iPROM, se v tej novi, izredno dinamični resničnosti, v kateri smo pristali dobesedno čez noč, podjetja in potrošniki izjemno hitro prilagajamo trenutnim razmeram, pri čemer iščemo načine, kako povezati povpraševanje in obstoječo ponudbo ter jo ustrezno prilagoditi. »Pri komuniciranju in oglaševanju ponudbe je za učinkovitost ključno, da dosežemo potrošnika ob pravem času na pravem mestu in s pravim sporočilom. Kot se je izkazalo pri aktivnostih za blagovno znamko Kalia Semenarne Ljubljana, digitalni mediji pri tem nudijo odlično orodje, saj omogočajo izredno natančno usmerjeno doseganje ciljnih skupin in posledično nadpovprečne rezultate,« pojasnjuje Rejc.

Sodelujoči pri projektu:

Avtor: iPROM

Naročnik: Semenarna Ljubljana

Predstavnica naročnika: Kim Christina Koritnik

Vodja projekta v agenciji: Miha Rejc​

Asistent vodje projekta v agenciji: Andraž Turel

Oblikovalka: Lidija Biškup