korona volvo
Aktualno

Naj »koronaoglasi« (4. del): od Volva in Jeepa do ČvekiFona

Tokratni izbor svojih najljubših oglasov s tematiko koronavirusa razkriva Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Pristop.

Kot pravi Peter Zabret, so se v času koronavirusa blagovne znamke z vidika kreativne odličnosti odzvale na tri različne, a povsem legitimne načine. Prvi se kaže predvsem v širjenju splošno znanih pozivov, kot je #ostanidoma. To sta učinkovito priredila Volvo s preprostim sporočilom in Jeep  z rekontekstualizacijo že predvajanega oglasa za Super Bowl z Billom Murrayjem. V tem pogledu je zanimiv tudi nekoliko predrugačen že predvajani oglas za Karlovačko, ki poudarja pomembnost ohranjanja medosebne razdalje.

Zelo nazorno so to pokazali v nalezljivo-žogičastem oglasu, natančno pa jo je v najboljši uporabi domin doslej ujel tudi Christoph Niemann na naslovnici za revijo The New Yorker.

new yorker korona

Drugi način odziva je po mnenju Petra Zabreta aktiviral blagovne znamke, da so spremenile svoj proizvodni proces ter ga prilagodile dani situaciji. Tega so se med drugim lotili pri proizvajalcu športnih čevljev New Balance in začeli z izdelovanjem zaščitnih mask. Da pa dobronamerna dejanja niso rezervirana le za največje, je pivovarna BrewDog kot ena od prvih zamenjala pločevinke za plastično embalažo in poskrbela za izdelavo razkužil.

new balance korona

brew dog korona

»Tretji odziv pa zadeva vznik povsem novih projektov, ki nagovarjajo družbo kot celote in ponujajo rešitev ali lajšanje težav ranljivih skupin, kot je osamljenost starejših, pri čemer velja omeniti slovenski ČvekiFon,« pravi. Zabret. Kot dodaja, pri vseh omenjenih projektih ne gre pozabiti tudi na razraščanje kreativnosti neštetih posameznikov, društev in družin v času karantene. »To le potrjuje brezčasnost misli Georga Loisa: 'Kreativnost je lahko rešitev za vse.' Upajmo, da se slednje čim prej izkaže tudi pri iskanju cepiva in izhoda iz sedanjosti,« sklene Zabret.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji