Opazili
Aktualno

Opazili smo: Iz Slovenije z ljubeznijo

Produkcijska hiša TENT je za Slovensko turistično organizacijo (STO) zasnovala oglaševalsko akcijo »Time to #stayhome. Turn to nature and dream«, ki kaže na lepote Slovenije in nas sočasno nagovarja, da (začasno) ostanemo doma.

»Ostani doma, dragi prijatelj. Najdi moč v svojih sanjah, predstavljaj si nov svet. Posadi drevo zase in zame. Ostani doma, da bomo jutri lahko potovali,« so v STO zapisali ob čustvenem oglasu. Ta je seveda posnet in objavljen v času, ko je tudi Slovenija v karanteni. Temu primeren je tudi nagovor, ki vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah naše države.

Avtor oglasa je produkcijska hiša TENT, katere ustanovitelja sta sestra in brat Katarina in Ciril Jazbec. Katarina Jazbec je vizualna umetnica, Ciril Jazbec, ki si je kot fotograf ustvaril zavidljivo mednarodno kariero, pa je v preteklosti sodeloval tudi z Marketing magazinom.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji