Žito vzpostavilo lastno spletno trgovino
Čeprav so uporabniki Žitove izdelke v preteklih tednih že lahko naročali preko aplikacije Wolt, pa je Žito te dni vzpostavilo še svojo lastno spletno trgovino. V njej lahko potrošniki izbirajo med 90-imi trajnimi izdelki Žita in Podravke, ki jih dostavlja
»Življenje v času epidemije koronavirusa je spremenilo nakupne navade potrošnikov. Danes tako nakupujemo le enkrat na teden ali manj. V trgovino se odpravimo z vnaprej napisanim seznamom živil, strani z recepti pa so ene od najbolj obiskanih na spletu. Da bi potrošnikom zagotovili čim bolj varen in preprost dostop do izdelkov Žita in Podravke, smo se odločili tudi za spletno prodajo. Naše trgovine so tako postale tudi virtualne prodajalne, v katerih lahko potrošniki najdejo vse izdelke, ki jih potrebujejo za pripravo okusnih obrokov doma,« je odločitev za vzpostavitev spletne trgovine razložila Melita Bunić, direktorica marketinga za trajni program v Žitu.
Spletna trgovina je dostopna preko strani Zito.si in Podravka.si. Ko kupec izbere želene izdelke, prejme potrditveno e-pošto o izvedbi nakupa, nato pa mu jih v enem do treh delovnih dneh dostavijo na dom. »Nabor izdelkov v spletni trgovini trenutno prilagajamo razmeram in zmožnostim za tovrstno prodajo. V prihodnje načrtujemo vključevanje tudi drugih izdelkov iz širokega nabora Žitovih in Podravkinih priznanih blagovnih znamk. Ta izbor bo razširjen tudi na podlagi povpraševanja kupcev,« je izpostavil Dejan Mirković, direktor Žitove maloprodaje.