• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Media Bus: Znamčenje je zdaj še pomembnejše

Direktor Media Busa Dejan Horvat oglaševalce nagovarja, naj ne omejujejo svojih tržnokomunikacijskih aktivnosti. Te so namreč prav v teh težkih časih ključ do ohranjanja zaupanja potrošnikov.

V družbi Media Bus trenutno zaradi vladnih ukrepov o začasni prepovedi in omejitvi javnega prevoza v Sloveniji delujejo v okrnjenem obsegu. Delo usmerjajo v urejanje obstoječih pogodbenih razmerij z naročniki oglasnih storitev, ki sovpadajo z obdobjem omejitev, ter načrtujejo aktivnosti po umiku prepovedi in umiritvi razmer. Kot poudarja Dejan Horvat, pri tem ostajajo pozitivni in si stojijo ob strani.

»Pričakujemo, da se bodo prestavljene oglasne akcije izvedle po umiritvi razmer in da se posel vrne v kolikor toliko normalne tirnice. Zavedamo se, da določene načrtovane tržnokomunikacijske aktivnosti, ki so vezane na trenutno časovno obdobje, najverjetneje ne bodo izvedene. Upamo pa, da bodo ostale potekale čim bolj nemoteno in zgolj z zamikom,« je za MM povedal Horvat.

Izpostavlja tudi dejstvo, da je trenutno zaradi omejitve gibanja prebivalstva na prostem pri medijih zunanjega oglaševanja večina oglasnih akcijzamrznjena, vendar je pričakovati, da se bodo po umiritvi razmer aktivnosti nadaljevale. »Želimo si, da bi bila na podlagi napovednih ukrepov Vlade RS potrošnja prebivalstva čim manj motena in da oglaševalci ne bodo bistveno zmanjševali sredstev, namenjenih medijem. V teh težkih časih so aktivnosti, usmerjene v znamčenje blagovne znamke, še pomembnejše. Na ta način se ohranja zaupanje potrošnikov, učinek pa lahko traja še dolgo po umiritvi razmer. Nekateri oglaševalci to trenutno spretno izkoriščajo. Mediji zunaj doma žal pridemo na vrsto šele po umiritvi razmer.«

Ob tem dodaja, da bodo ljudje po dolgem času osamitve želeli več časa preživeti na prostem, pa tudi letni čas govori temu v prid. »Tam jih nosilci zunanjega oglaševanja najbolje in najučinkovitejše dosežemo. Mnenja smo, da oglaševalci nebi smeli omejevati svojih tržnokomunikacijskih aktivnosti po umiritvi razmer, temveč z njimi nemoteno nadaljevati. S tem bodo pomembno prispevali k manjši motnji potrošnje prebivalstva in krog ne bo bistveno prekinjen,« sklene sogovornik.