• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalsko tekmovanje Cresta uvaja novo »koronakategorijo«

Le vprašanje časa je bilo, kdaj se bo katero od oglaševalskih tekmovanj domislilo nove, »virusne« tekmovalne kategorije. Ne, ne gre za t. i. »viralne« akcije, mokre sanje marsikaterega oglaševalca, ki stavi na »virusno« širjenje svojega duhovitega, provokativnega ali kako drugače izvirnega sporočila. Tokrat gre za kreativna dela, povezana z aktualnim koronavirusom.

Mednarodne oglaševalske nagrade Cresta se tako ponašajo z novo tekmovalno kategorijo, v katero lahko agencije in njihovi naročniki brezplačno prijavijo kreativne rešitve, povezane z globalno pandemijo koronavirusa covid-19.

Kreativni arhiv, iz katerega se lahko veliko naučimo

»Kreativna industrija ima ključno vlogo pri ozaveščanju skupnosti in spreminjanju vedenja ljudi v vsaki državi sveta,« pravi Alan Page, predsednik oglaševalskega tekmovanja Cresta, in dodaja: »Kamor koli pogledamo, lahko opazimo neverjeten odziv na ta zdravstveni izziv, kot ga še ni bilo; ne glede na to, ali gre za vladne komunikacijske akcije ali tiste, ki prihajajo iz zasebnega sektorja, kot tudi za pobude blagovnih znamk, komercialnih ali neprofitnih.« Po njegovih besedah je vredno spremljati tovrstne kreativne rešitve in ustvarjati arhiv, ki nam bo vsem nudil priložnost za učenje: »Takšna dela moramo zbirati in dati priznanje najboljšim med njimi.«

Kreativci kot ključni člen v boju proti pandemiji

Lewis Blackwell, direktor Creste, k temu dodaja: »Ko bomo pandemijo obvladali in prešli, bo kreativna industrija pomagala pri okrevanju gospodarstva. Veliko se lahko naučimo iz tega, kako in kdo komunicira med krizo. To je tudi čas testiranja, kako občuten je lahko prispevek naše industrije pri tem in kako lahko pomagamo k večji opaženosti kreativnih rešitev.« Ob tem je še izrazil svoje prepričanje, da bo kreativni in komunikacijski svet pomembno prispeval v boju proti pandemiji. »Pri Cresti pa lahko odigramo svojo skromno vlogo s pregledom in objavo najboljših izvedenih del,« pravi.

Brezplačne prijave v kategoriji covid-19

Prijavitelji lahko svoja dela v kategoriji covid-19 oddajo brezplačno. »Ta dela je treba spremljati ne glede na razpoložljive proračune. Želimo si, da bi sodeloval vsakdo, ki lahko pokaže ustrezne kreativne rešitve,« vabi Page.

Ocenjevanje na Cresto prijavljenih del sicer že ves čas poteka spletno; organizatorji za zdaj še upajo, da se bodo lahko držali sprva zastavljenih rokov. Prijave del pričakujejo do 20. junija 2020; žiriranje bo potekalo julija in avgusta, zmagovalci pa bodo znani v septembru.