MM
Aktualno

Novi MM: Herman, novi igralec na (agencijskem) trgu

Na naslovnici 466. številke Marketing magazina je dr. Denis Mancevič, direktor novoustanovljene svetovalno-komunikacijske družbe Herman & partnerji, v kateri so moči združili znani oglaševalski in piarovski mojstri.

Malokdo si je v ponedeljek »tistega« tedna sredi marca predstavljal, da bodo izredne razmere ob širjenju koronavirusa v nekaj dneh paralizirale Evropo in Slovenijo. Kdaj bo krize konec in kakšen vpliv bo imela na našo panogo? Ne vemo (še). Vemo pa, da vam želimo – kot vedno - podajati čim kakovostnejše in ažurne informacije tudi v teh časih. In verjamemo, da bi zdaj morali biti čim bolj informirani. Zato vsem aktualni MM ponujamo v digitalni razlčici, ki si ga lahko prenesete tukaj. Tokrat ga lahko prelistate vsi, virtualno.

V aktualnem MM-u smo zbrali ukrepe in odzive igralcev v oglaševalskem trikotniku. Iz njih je mogoče razbrati predvsem dvoje, da je treba v času, ko smo prisiljeni »zategniti ročno«, stopiti skupaj (ne dobesedno, seveda) in ne le razmisliti, ampak ukrepati. Še smo tu in življenje se ni ustavilo.

Osrednji intervju smo namenili dr. Denisu Manceviču, direktorju novoustanovljene svetovalno-komunikacijske družbe Herman & partnerji, kjer so moči združili prekaljeni oglaševalski in piarovski mojstri. Obljubljajo pretres, disrupcijo, na slovenskem trgu, a ne z »bojem na nož«, temveč z novim, digilognim pogledom na svet komuniciranja.

Pokukali smo v butični svet snovalcev Fabuline navdušujoče celostne grafične podobe in knjižnih naslovnic, studia Pikto. Podali smo se tudi v digitalno okolje in se pogovarjali z vodilnima predstavnikoma napredne nemške spletne banke N26 in največje slovenske spletne trgovine Mimovrste, ki ji je še pravočasno uspelo tudi uradno odpreti svojo prvo fizično trgovino – pa čeprav so jo morali kmalu zatem začasno zapreti.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji