mcdonalds
Aktualno

McDonald's Slovenija podaril dve toni živil

Med tistimi, ki so morali 15. marca 2020 zapreti svoje restavracije, je tudi McDonald's Slovenija. Ker je nenadno zaprtje zanje pomenilo polna skladišča živil, so se odločili, da vso hrano s krajšim rokom uporabe donirajo.

»V nedeljo zvečer je bilo treba ukrepati hitro in preudarno. Pred nami sta bili dve težki odločitvi. Kam z vso hrano? In kam z ljudmi? Rešitev na prvo vprašanje se je ponudila kar sama. Od nekdaj se trudimo za kakovostno vpetost v lokalno okolje, kjer delujemo, zato je bila hitro in soglasno sprejeta odločitev, da gredo živila v dobrodelne namene, v kraje, kjer delujemo. Težja, a neizogibna, pa je bila odločitev poslati 700 ljudi na čakanje,« dogajanje opisuje Srdjan Krumpak, direktor podjetja Alpe-Panon, McDonald's Slovenija.

srđan krumpak

Ni sramotno prositi za pomoč

Med organizacijami, ki so jim podarili hrano, je tudi Anina zvezdica, kjer pravijo, da je trenutna

situacija najbolj prizadela tiste, ki so se že prej težko prebijali. »Zato že nekaj dni javno, preko vseh svojih kanalov, pozivam podjetja in posameznike, ki lahko pomagajo, naj to storijo. Hkrati pozivam tudi vse družine, ki potrebujejo pomoč, naj se javijo. Ni sramotno prositi za pomoč. Sramotno je pomoči ne ponuditi, če jo lahko,« trdi Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica dobrodelne organizacije Anina Zvezdica. Kot dodaja, se je klica iz McDonald'sa zato zelo razveselila in ob tem izrazila upanje, da bo podobnih pobud podjetij v prihodnje še več.

anina zvezdica

Hrano dostavljajo le na dom

V McDonald's Slovenija so zaradi odloka o zaprtju restavracij kar 95 odstotkov svojih zaposlenih poslali na čakanje. Na delovnih mestih je ostal le del zaposlenih, ki v Ljubljani in Mariboru po naročilu pripravljajo jedi, ki jih nato dostavljata podjetji eHrana in Wolt. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji